God jul!

Montéloppet gick inte så där jättebra.. Han blev jätteladdad i starten och galopperade, på upploppet så blev jag för ivrig och släppte iväg för mycket så det blev en till galopp. Men men, vi kommer igen! Vi har haft några vinnare sen senast jag uppdaterade. Så hästarna sköter sig fortsatt bra.  Julafton spenderades på Killarney beach på hästryggen. Jag, Mattie och en norsk tjej, Nina, som bor typ en timme bort. 33 grader varmt och doppet i havet efter var väldans skönt. Nina har förövrigt bjudit in mig på att gå på rodeo, så det ska vi försöka planera in någon dag. Idag är det dessutom bara 12 dagar kvar tills Vickan kommer ner hit!
Igår tog familjen Craven hand om mig lika bra som vanligt och jag fick fira jul med dom. Julklappar fick jag också. Montétyglar av Mattie och en strandväska med lite smått och gott i av Helen. Och choklad! 
En glad Boystar på stranden på julafton! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

malinhammarskjold.blogg.se

Välkommen, om du känner för att läsa om just Mitt liv!

RSS 2.0