Montéseger!!!

  • Är väldans glad för tillfället! På väg hem från Bendigo med min första montéseger i Australien! Red Heza Boy Star idag igen, han gjorde allt rätt och vi vann utan att behöva rycka tussarna ens. Shooter slutade dessutom 4a i samma lopp och lilla Sky var superduktig i sin debut och kom trea. Hon kvalade dessutom in till en final med 50 000 dollar i förstapris på Melton på lördag. Jag tror att det är det fjärde största loppet, sett till prispengar, för treåringar här nere! Så vi är nöjda med dagen och de dryga tre timmarna hem känns inte direkt superjobbiga. 
Söta lilla Skyelind! 
Det närmaste jag kom öronen framåt på Boystar.. Han är ingen superposör, mest lite gringubbe, men gullig ändå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

malinhammarskjold.blogg.se

Välkommen, om du känner för att läsa om just Mitt liv!

RSS 2.0