2a i NSW Darby!

Sitter just nu utanför gaten och väntar på det lite försenade flyget tillbaka till avalon airport. Tillbaka till jobbet efter 1.5 vecka i Sydney med bara två hästar att ta hand om. Lyxliv! Dreamy slutade tvåa i Derbyt, en knapp halvlängd bakom Ourwakikibeach, som är ett riktigt monster till häst. Väldigt jättestolt över min lilla pojke! Nu lutar det åt att han åker till Perth och springer i WA Darby där om 6 veckor. Men han åker inte från Sydney förens tidigast onsdag.
Igår var Kima och jag och en massa fler ute och drack lite öl på puben. Det blev dock en tidig kväll. När jag precis höll på att somna så hörde jag hur dörren till hotellrummet öppnades. Lite smått överraskad när man inser att dörren tydligen inte var låst. Men då var det David (Josh, Kimas killes bror) som kom in med en flaska vin i handen. Hans kommentar; Ääe, alltså, dom (Kima och Josh) var så tråkiga och ville bara sova så jag tänkte att du partar ju i alla fall! Så jag gick ner till receptionen och sade att du var min fru, så jag fick en nyckel hit! Kul typ det där. Fanns ju två sängar i alla fall så var ju ingen större fara. 
Men nu ska vi borda planet, ni får en bild på min lilla prins Dreamy så länge! Är han inte vacker!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

malinhammarskjold.blogg.se

Välkommen, om du känner för att läsa om just Mitt liv!

RSS 2.0