Regn..

Här i Perth är det regn och rusk. Åskat hela natten. Men innan dess har det varit jättefint väder fast att det börjar bli höst här nere. Dreamy och jag trivs fortsatt bra här borta i Perth. Han startade i torsdags och kom tvåa på ett bra sätt! Ett nytt pannband har han fått också, så han var finast på banan! Igår var vi till stranden igen och plaskade lite i vattnet. Dock är han ju en lite odåga ibland och reser sig när man kör. Vilket han började med under ryttare näst senast vi var på stranden. En allt annat än imponerad Malin hade en livlig diskussion med honom igår, så nu tror jag att han ska sköta sig bättre. När han uppförde sig så var han jätteduktig och jag fick några mysiga bilder. Familjen Bond som jag är hos tog hand om mig på påskmiddag igår. Barnen är jättehärliga. 
Imorgon ska jag möta upp en svenska och vi ska gå på zoo är tanken. Det är ju bra om jag försöker hitta på något mer an bara jobba nu när jag ändå är här.
Hemma i Warrnambool händer det grejer också. Stackars Nina min norska kollega blev sparkad ur vagnen här om dagen, slog i huvudet och fick en spricka i skallbenet. Ja, hon hade hjälm. Stora djur man grejar med alltså. Hon är i alla fall hemma från sjukhuset igen och vid gott mod. 
I nya blingpannbandet! 
På stranden igår!


Kommentarer
Kari

Mycket bättre skrivet än tidigare inlägg. Keep up the good work!

2016-03-28 @ 08:59:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

malinhammarskjold.blogg.se

Välkommen, om du känner för att läsa om just Mitt liv!

RSS 2.0