I Perth!

Just nu är jag i Perth. Kom hit igår morse och ska vara här till mitten av april. Bor nästan med hästen på en gård hos några av Matties bekanta. De verkar i alla fall jättetrevliga! Gården är verkligen kanonfin! Här börjar man jobba ganska tidigt på morgonen och slutar ganska tidigt samt att stranden bara ligger 15 minuter bort. Så om det är fint väder här borta kan jag nog ha chansen att jobba lite på solbrännan. Har för tillfället tre rum och kök för mig själv, så var och handlade lite mat igår för första gången på länge. 
Dreamy hopplade (uttalas hobblade) idag, han kändes pigg och fin. Så jag är nöjd. Är i princip klar för dagen med honom, ska bara ta in och pyssla lite i eftermiddag. Ge alla elektrolyter, borsta och greja. 
Idag är det ganska bra löparväder, så det blir nog en vända lite senare. Sen verkar det som att jag hinner läsa en bok, packa upp väskan, laga mat och lite annat. 
Om jag inte får följa med ut och rida! Frun i huset har nämligen en fälttävlanshäst och några dressyrhästar! 
Så här såg det förresten ut innan de körde ombord hästarna på flyget i torsdags natt.


Kommentarer
Mamma Helena

Blev det nån ridtur??

2016-03-20 @ 18:34:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

malinhammarskjold.blogg.se

Välkommen, om du känner för att läsa om just Mitt liv!

RSS 2.0