Mot Ballarat!

Har råkat på en redig dunderförkylning. Haft feber i nästan 4 dagar. Tog lite febernedsättande idag, så nu börjar det äntligen ge med sig! Väldigt glad att jag hinner bli frisk till montéloppet på Bendigo på fredag i alla fall. Sen sist jag uppdaterade så har vi fått en seger på Melton. Jag, Kima och Petra har hunnit med en tripp till Melbourne, där finns både Ikea och H&M, så vi körde en väldigt svensk dag. Jag körde två timmar på fel sida av vägen utan problem på väg till tåget och fick stanna i mitt livs första blåskontroll. På vägen hem körde jag dock lite vilse, men jag överlevde ändå. Nu har jag introducerat kanelbullar, pepparkakor och knäckebröd. Allt var uppskattat! I söndags åkte jag in till Warrnambool, drack milkshake på ostfabriken, vandrade vid havet och åt ben&Jerry's. 
Nu är vi på väg till Ballarat med Max, Juddy och Ned. De två första är passgångare och den sista är en travare. 
Diesel och kläder är förövrigt väldans billigt här nere. 
Här är lille Max, är han inte gullig?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

malinhammarskjold.blogg.se

Välkommen, om du känner för att läsa om just Mitt liv!

RSS 2.0