Avesta 27/7 2012

 
Lade upp lite halvdåligt/mesigt tempo i första klassen, så fick två stopp, men helt okej ändå. Ganska nöjd.
  
 
 
I andra klassen så lade jag upp ett mycket bättre tempo och var själv mer med på noterna, så här gick det mycket bättre. Det var lite mer flängigt ja, men ändå mycket bättre känsla. Så vi gick till omhoppning för första gången på jättelänge, med ett pet på sista hindret. Vi kom lite nära.
 
Det var inge superritter, men för att vara oss och med tanke på att jag var rätt nervös innan, så var det ändå ganska bra ritter. Inga superbra, men helt okej, så jag är ganska nöjd med tävlingen. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

malinhammarskjold.blogg.se

Välkommen, om du känner för att läsa om just Mitt liv!

RSS 2.0