Blev nog nästan enligt planen!

Faktist så tor jag att min plan för dagen höll ganska bra. Det blev en rejäl tur runt kalkverket med Tequila, hon blev rejält svettig och, för första gången någonsin när jag har konditionstränat henne tror jag, så blev hon trött!  Första gången på de snart 4 åren jag haft henne, lite imponerande måste jag säga. Visst det var inte mycket trött hon blev, men liite var det allt. 
 
Bilen blev tvättad också, både in och utvändigt. Se på fan, första gången sen jag köpte den. Jonas kommentar angånende mina 2,5 timmars jobb: Oj, det trodde jag aldrig skulle hända.. Men det gjorde det! Ganska nöjd faktiskt. Trevligt med en ren bil till tävlingarna i helgen. Fast ja, den blir väl smutsig på en gång igen om jag känner tävlingsplatser rätt. Aja, den kan få vara ren i någon dag i alla fall. 
 
Nu har jag smällt i mig lite mat och det är dags att krypa till kojs känner jag. Imorgon börjar jag jobba 14.30 och slutar 21.30. Men innan dess så ska travarlektionerna ridas kl 08.15, blir nog en lång dag. 
 
Förresten, Evve och Johanna, följer ni med i helgen? :)
 


Kommentarer
Evve

Jag kan tyvärr inte, ska på kräftskiva och så fyller mormor år :/ men jag håller tummarna och hoppas på uppdatering här eller via sms :) <3

2012-08-08 @ 12:12:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

malinhammarskjold.blogg.se

Välkommen, om du känner för att läsa om just Mitt liv!

RSS 2.0