Förkyld..

Jag gillar inte när jag har lite för mycket att göra så att jag hamnar efter med uppdateringen här, för oftast har det hänt några saker och då vet jag inte var jag ska börja. Det är ett litet I-lands problem som jag har och klurar på om dagarna. 
 
Jag har skaffat ett youtubekonto så att jag kan lägga upp filmerna från tävlingen i Avesta här sen. (Jobbar på det just nu förövrigt.) Nästa helg är det dubbla tävlingar, först är det fälttävlan i Leksand, debut i 100 cm och DM med Elin Stålbergs minnespris. Dagen efter är det en 110cm på Springkällans RS. Börjar bli ganska laddad redan nu faktiskt! :) Tequila var toppenfin när vi dressyrade i ridhuset här om dagen!
 
Förkyld tror jag att jag börjar bli i alla fall. Jag jobbar på ålderdomshemmet nu igen i 3 veckor, rätt trevligt faktiskt, de är så goa allihopa! Idag fick hon vila, jobbade delad tur idag, så började först halv 8 var ledig mellan halv 1 och halv 4, slutade igen vid halv 9. Men det blir ett nytt träns till Tequila sen när lönen kommer :)
 
Bakgrundsbilden på datorn 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

malinhammarskjold.blogg.se

Välkommen, om du känner för att läsa om just Mitt liv!

RSS 2.0