Fullt upp!

Idag har jag varit igång sedan 8 i morse. Hade ju som sagt travardressyren för Ina där första lektionen startade kl 08.15. Först fick jag rida Kaprifol CD, supertrevlig är hon att rida. Andra hästen blev T.X All In, också väldigt trevlig, men han startade i måndags och hade en väldans massa träningsvärk. han försökte i alla fall så gott han kunde. Var bort till skolstallet och frågade om jag fick låna sadel på måndag. Ska nämligen rida Monzorella i ett montélopp då. 
 
Vidare till Tequila för att fixa åt henne och rida igenom dressyrprogrammet till på lördag en sväng. Gick helt okej, jag var inte hundra med på noterna. Hur det går på lördag märks. 
 
Vid halv två var jag klar och for hem för en dusch och lite lunch innan jag började jobbet vid halv tre. Olle var med som vanligt och hon sköter sig rätt bra på jobbet faktiskt. Vi slutade vid halv tio, tog en sväng förbi hemköp och garaget för att säga hej till Jonas. Nu är jag hemma och det är dags att sova!
 
Bild på Chefen, lånad här ifrån. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

malinhammarskjold.blogg.se

Välkommen, om du känner för att läsa om just Mitt liv!

RSS 2.0