Hästdag

Nu ska jag upp till Gärdsjö en vända och rida Roffe lite. Efter det blir det att fixa Tequila, hon förtjänar en vilodag efter den här helgen. Kl 15 ungefär så bär det av mot Romme, ska rida Monzorella i sitt första montélopp. Får se hur han sköter sig. Han går i lopp 10 så det blir en sen kväll. I morgon börjar jag dessutom jobba kl 07.30. Tur att jag sov ganska många timmar inatt?
 
Uppdatering om söndagens tävling får ni lite senare helt enkelt. 
 
Olle får följa med till Gärdsjö och klubben, men när jag ska vidare till Romme så lämnar jag av henne hos svärföräldrarna så hon slipper vara på trav hela kvällen. 
En liten Olle ett år gammal. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

malinhammarskjold.blogg.se

Välkommen, om du känner för att läsa om just Mitt liv!

RSS 2.0