Sovmorgon!

Är ledig idag, så tog en ganska välbehövlig sovmorgon. Rätt skönt måste jag säga. Hade tänkt tvätta och städa bilen idag, men fortsätter det regna lika ihärdigt så får nog det bli en annan dag. Tequila ska fixas i alla fall, Olle ska det klippas klorna på. Brukar alltid dra mig för det för hon kan ignorera mig i timmar efteråt, hon gillar inte att klippa klorna helt enkelt. Tequila ska nog få en galopptur upp till kalkverket och tillbaka, slingan är ca 1.3 mil, ganska lagom. 
 
Just nu sitter jag och kikar lite på tävlingssäsongen under resten av året. Lite sugen på att starta någon dressyr, det är ju faktiskt rätt kul! Men det är lite svårt att hitta lätt B:3an och Lätt A:1an på samma tävling. B:1an tycker jag nämligen känns lite för oavancerad för Tequila, det händer för lite så hon tappar fokus. Jag vill inte heller ha någon galopp in i början av programmet, samt att det vore kul att testa på lång bana. Så det rä lite småklurigt om man är kräsen. Hopptävlingar vill jag också ha in i schemat. Och en en fälttävlan till hade varit trevligt. Men sen ska pengarna räcka också. Haha, I-landsproblem jag har som vanligt. 
 
Här är en blid på pärlan i alla fall, för er som inte har sett den. 4-hjulsdrift = bra dragbil!
 
Nej nu får jag nog allt ta och sätta fart om jag ska hinna med någonting idag!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

malinhammarskjold.blogg.se

Välkommen, om du känner för att läsa om just Mitt liv!

RSS 2.0