Whop whop!

Idag får nog Tequila bara ut i skogen och skritta en sväng, hon gick ju hårt i tisdags och dressyr igår. Hon har alltså blivit riden med sadel två dagar i rad! Var nog länge sedan det hände även om man räknar i tävlingssammanhang. Haha, så ofta rider jag med sadel. 
 
Ska i alla fall bort till stallet snart, sen börjar jag jobba vid två, slutar nio. Jobbar i morgon också, sen är det bara en vecka kvar på det här sommarvikariatet också. Tiden bara rinner iväg. 
 
alla tävlingskläder ligger i tvättmaskinen nu. Laddar för helgen, på lördag är det fälttävlan i Leksand, söndag är det hopptävling i Rättvik och på måndag ska jag rida montélopp på Romme. Så jag har lite att se fram emot!
 
Jag och världens finaste ponny i Baståsen förra sommaren, där vi fick våran första kvalrunda till p90.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

malinhammarskjold.blogg.se

Välkommen, om du känner för att läsa om just Mitt liv!

RSS 2.0