Här har det stått still!

Jobbar hela dagarna, sen är jag i stallet hos Tequila några timmar och sedan sover jag i godan ro på nätterna. Det är ungefär vad som har hänt sedan senast, nästan i alla fall. 
 
Teamträningen gick toppen andra dagen. Avslutade med bana på ca 115 cm, visserligen flög jag av och har nu ungefär 1,5 vecka senare ett överben vid ögat, ungefär där blåtiran satt. Men jag är supernöjd med känslan i övrigt på den dagen. 
 
Jag jobbbar på travet hela dagarna, klappar hästar, kör hästar, rider hästar, borstar hästar, ja ni förstår säkert. Trivs ganska bra med det jobbet måste jag säga. I lördags var jag ut med Janice och Katta från min (gamla) klass. Blev lite för mycket vin, inte att rekomendera. Men nu mår jag fin fint igen. 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

malinhammarskjold.blogg.se

Välkommen, om du känner för att läsa om just Mitt liv!

RSS 2.0