Kajsa Frick AB

Idag så börjar jag jobba hos travtränare Kajsa Fick, för ungefär sjätte sommaren i rad. Från och med Måndag nästa vecka och tre veckor frammåt så jobbar jag där, plus extradagen idag. Kan säga att det är helt okej att klappa häster hela dagarna, finns nog mycket värre jobb. (Sen är det ju inte bara klappa hästar jag får betalt för, men ändå.) Inte verkar det som om jag har någon helg av de här tre veckorna heller, så det var helt okej tycker jag!
 
Hoppas på att jag får rida lite så jag får lite mer muskler och kan korta lädrena i nästa montélopp. För er läsare som inte vet det, så vet ni nu, att jag även har montélicens och satsar på att få rida lite löp i sommar. 
 
En bild från årets första löp, vilket resulterade i en andraplats (slagen på målfoto) med hästen Nova Race.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

malinhammarskjold.blogg.se

Välkommen, om du känner för att läsa om just Mitt liv!

RSS 2.0