Ledighet!

Just nu har jag lite semester. Hade inskolning på ett äldreboende förra veckan, så har varit ledig den här, kommer vara ledig nästa och sen jobbar jag på travet hos Kajsa Frick i tre veckor. Sen har jag ju faktiskt en till Semestervecka efter det, innan jag har tre veckors jobb på äldreboendet.
 
Så här på semestern så har man ju faktiskt inte så mycket för sig, När man är van att stressa över en massa läxor och annat så fort man blir ledig så blir all den där andra nyttan man ska göra ganska avdramatiserad. I alla fall för mig. Så underhållningen betår av youtube och planering inför helgen. Tävling i borlänge i morgon och sen kanske man ska hitta på något trevligt med karln och någon fin vän på kvällen, det är ju trots allt midsommar.
 
Bland annat det här är vad som lyssnas på.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

malinhammarskjold.blogg.se

Välkommen, om du känner för att läsa om just Mitt liv!

RSS 2.0