Malin Hammarskjöld

Jag heter Malin är 18 år och har precis tagit studenten från Stiernhööksgymnaset i Rättvik, Naturbruk med Naturvetenskaplig inrikting och häst stod då på schemat. Där trivdes jag så bra att jag nu har flyttat ihop med min pojkvän som bor här och tänker även gå komvux här till hösten. För tillfället bor vi hos hans föräldrar ute i Vikarbyn, med lilla hunden Olle, som förövrigt är en tik.  Tequila, hästen, står på Ridklubben knappt 1 mil härifrån. Det här är min blogg och ni kommer att få läsa om dagarna, så som jag upplever dem.

Jag och mina bästa vänner, Olle och Tequila.
 


Kommentarer
Mickis

MALIN! Jag saknar er. Men nu blev jag glad att du har skaffat blogg, så jag håller mig uppdaterad om vad som händer i ditt och quilans liv :)

Svar: MICKIS! Jag saknar er också. Läser din blogg nästan varje dag, och det verkar i alla fall inte gå någon nöd på dig där borta :) Kram
Malin

2012-06-23 @ 23:14:22
URL: http://michaelalangberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

malinhammarskjold.blogg.se

Välkommen, om du känner för att läsa om just Mitt liv!

RSS 2.0