Planering?

Sitter och kikar lite på fälttävlanstävlingar i sommar, tänkte försöka fixa en kvalrunda till innan Leksands tävling vecka 32, så jag kan vara med i DM då. Men allt krockar som vanligt och 28 Juli är nog det datum som krockar mest med ALLT på hela sommaren. Pappa ska firas den dagen, samt att det är nog den enda fälttävlanstävlingen på vettigt avstånd som inte är överfull på hela sommaren. Det är Hoffmaestro på bowlingen och skulle förmodligen haft en massa jobb där då. Och Jonas skulle nog kunna tänka sig att kliva in på bowlingen bara för att se dem live. Men har lovat föräldrarana att vara i Mora då och det är enda dagen på hela sommaren som de har bokat mig, så då ställer man upp i alla fall. 
 
Mejlade i alla fall förbundet nyss för att fråga om stilfälttävlan kan räknas som kvalrundor, så får vänta och se om jag kan ta en sådan tävling istället. Annars får jag väl åka till Mantorp och Boxholm och sånt, precis som förra sommaren. Men det märks. 
 
Baståsen, där bilden är tagen förra året, har tävling till helgen och det är 15 reserver till klassen, inte en chans att man kommer med..
 
Nu ska jag nog ta och sätta fart med dagen i alla fall, vi höres senare!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

malinhammarskjold.blogg.se

Välkommen, om du känner för att läsa om just Mitt liv!

RSS 2.0