Mot jobbet!

Har varit uppe ett tag och eldat lite här hemma, passade på att vaxa benen samtidigt, ska nämligen ut på tjejkväll i morgon på bolingen! Ska bli superkul. Nu ska jag ner och jobba hos Kajsa några timmar innan jag ska hem och städa. Torsdagar är nämligen städdag här hemma, (Jonas initiativ, det är nog han som är den ordentliga av oss), så fixar Tequila en sväng innan jobbet, får se om jag hinner rida också, annars får hon vila idag. Ni får ett tidsinställt inlägg lite senare om de två senaste dagarnas ridning. 
 
Tequila är en söt ponny nere på Lag-S i Skåne 2011
 


Kommentarer
Pappa Björn

Kul med tidsinställda bomber, jag vet ju vad du kommer att skriva!
Glöm inte att läsa min blogg också!
Kram
Pappsen

Svar: Tidsinställt är bra! Självklar glömmer jag inte bort. Kram
Malin

2012-11-01 @ 14:50:08
URL: http://www.kostkunskap.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

malinhammarskjold.blogg.se

Välkommen, om du känner för att läsa om just Mitt liv!

RSS 2.0