Nyss tänkte jag...

Vara så där duktig och ladda in filmerna från årets två första tävlingar i datorn, men det ville ju inte fungera riktigt som jag ville. Så ni får nog vänta en stund till på det...
 
Annars då? Idag vaknade jag en halvtimme före klockan, duktig tjej! Ska försöka göra lite nyttigt före dagens enda lektion börjar kl 12. Tanken är sedan att jag Vickan, Majsan och Tequila ska galoppera på siljan, livskvalité! Frågan är ju om man kan hitta någon som vill fota lite? Lönen kom idag, som vanligt inte en dag för tidigt, hehe. Jag jobbar lite, pluggar lite, kslickar på hästen lite varje dag och nördar vid datorn. Mer spännande än så är inte livet just nu. Eller jo, min syster har tydligen "hittat en karl åt mig", en fårfarmar-son som bor på syd ön på nya Zeeland. Vet dock inte hur hon tänkte få ihop oss på en dejt? Haha. 
 
Tequila är i alla fall på gång så pigg som hon är, har dessutom börjat träna upp henne lite mer nu till tävlingssäsongen, hoppas ju på att i alla fall en fälttävlan hinns med. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

malinhammarskjold.blogg.se

Välkommen, om du känner för att läsa om just Mitt liv!

RSS 2.0