Tävling!

Äter upp de sista av frukosten, sen åker de vita ridbyxorna på. Olle ska på med finhalsbandet, sen åker vi till klubben. Tequila ska borstas av en sväng (Hon har självklart rullat sig, så hon är skitig trots duschen igår kväll) sen ska tävlingstäcket på och kl 12.00 så åker vi mot Falu Ridklubb och första omgången i div III Hoppning med laget! Vi tar bara lagklassen, 100 cm, laddade är vi i alla fall kan jag säga. Kameran åker med så film får ni senare, om jag nu lyckas få in den i datorn, hehe. 
 
Berättar senare hur det har gått!
 
Bild från när vi var i falun i september 2010, det var som ponny. Då var det också lag, och slutade med en seger, får se hur det går idag. 
 


Kommentarer
Janice

... och resultatet blev... ännu en seger!! ;D

Svar: Exat!! :D Bästa var vi! :D
Malin

2013-04-30 @ 21:32:34
URL: http://www.janice.blogg.se
lisa,elin & ebba - hästar , mode <3

hej ! vilken mysig blogg ,älskar headern .
här kommer jag titta in oftare !
om du har tid & lust kan du gärna klicka in på våran blogg & säga vad du tycker :) <3

kram

2013-05-06 @ 16:06:01
URL: http://www.rideerz.blogg.se
Daniela - Mot Nordiska mästerskapen i fälttävlan!

Åh - en fälttävlansryttare! :D

2013-07-07 @ 21:17:10
URL: http://powerpony.blogg.se
Mamma Helena

Hmmm, har du inte kommit hem från tävlingen ännu???

2013-08-01 @ 15:07:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

malinhammarskjold.blogg.se

Välkommen, om du känner för att läsa om just Mitt liv!

RSS 2.0