Upptagna dagar

Idag blir en riktig jobbdag. Har redan hunnit med två arbetsplatser idag, samt hästen. Som jag förövrigt undrar när jag ska inse att hon inte nöjer sig med en vanlig skrittur på långa tyglar i en timme? Nej, inte hon inte. Det måste vara lite mer intressant än så för att hon ska vara nöjd. Nu ska jag i alla fall snart iväg till dagens tredje arbetsplats. Effektivt? Ja, kanske det. I morgon belönas jag då med en riktig stalldag. Frågan är ju när jag ska plugga också.. Men det löser sig nog det med ska vi se. 
På söndag är första omgången i div III lag hoppningen, taggade är både jag och Tequila i alla fall. Hoppas på att de andra i laget också är det?! 
 
 
Nej nu lär jag sätte lite fart. Och ja, inlägget blev rörigt, deal with it! ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

malinhammarskjold.blogg.se

Välkommen, om du känner för att läsa om just Mitt liv!

RSS 2.0