Mot Mora!

Nu ska jag plocka ihop hunden och lite annat trevligt sen ska jag åka mot Mora och kasta mig in i vasaloppstrafiken. Mor och far ska nämligen jobba på vasaloppet och dela ut nummerlappar idag, så de behövde hjälp med att häma upp barnbarnen från skola (!! när blev hon så stor?) och dagis. Vi ska hem och äta lite mellanmål innan vi åker vidare till ridsklubben, det är ridlektion för den äldsta idag nämligen. 
 
Här är dom för två sommrar sedan. 
 
I övrigt så fick Tequila vila eftersom jag har annat för mig. Jag har dessutom klarat del 7 på Candy crush, ett mycket beroendeframkallande spel på facebook. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

malinhammarskjold.blogg.se

Välkommen, om du känner för att läsa om just Mitt liv!

RSS 2.0