Fullt upp hela veckan!

Jobbat heldag sex dagar den här veckan, trav två dagar, träning en dag och så har mamma fyllt år så har hunnit med en middag i Mora i veckan också. Mer än fullt upp med andra ord! Så idag tog jag mig en välförtjänt "sovahurlängejagvill-morgon". Ganska skönt om jag får säga det själv. Olle vekar också ganska nöjd med det. Varit lika fullt upp för henne, skillnaden var att istället för att vara på trav så hade hon hundvakt istället. 
 
Montéloppet i måndags slutade i alla fall på bästa sätt, med en säker seger!! Min första montéseger i mitt sjunde lopp någonsin. Ganska nöjd måste jag erkänna! :)
 
 
Dressyrträningen i tisdags var också ganska bra. Lite övningar som inte riktigt passade Tequila med mycket övergångar och sånt, hon blir så stressad då. Men fick en bra känsla sen när jag travade av. Så Relativt nöjd, det är bara att jobba vidare. Men med skillnaden som har blivit efter behandlingen så känns det faktiskt ganska lovande för lagdressyren som blir i vår. 
 
 
Sen dess har hon vilat ganska mycket eftersom det var fullt upp den här veckan, men nästa är det lite lugnare. Idag blir det nog en skogstur, så fort jag ätit något och tagit mig till stallet bara. 
 
V75 igår var lite stolpe ut för oss, men inte för Lina och Jocke som vann med Face Facts i sista avdelningen!
 
Och grattis igen mammsen, hoppas du är nöjd med halsbandet.
 


Kommentarer
Marica

Grattis till segern! Vi satt inne och hejade på dig när vi åt :D

Svar: Tack så mycket! :D
Malin

2013-03-10 @ 17:08:23
URL: http://Maaaarica.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

malinhammarskjold.blogg.se

Välkommen, om du känner för att läsa om just Mitt liv!

RSS 2.0