Godmorgon!

Det måste finnas värre saker än att sitta och steka i solen som kommer in genom förnstret, äta kakor och plugga fysik en helt vanlig torsdag morgon med vetskapen om att dagen har fler trevliga saker kvar att erbjuda. Så som luncha med trevligt saknat sällskap och första hoppträningen på läänge. 
 
Ett bra sätt att börja dagen på var dessutom tydligen att vakna tre timmar innan klockan ringde, det har inte hänt på länge kan jag säga. Senaste tiden har snarare varit åt andra hållet. Märks att våren är på väg? Sptify är dessutom på med bara bra musik (för ingen har ju bättre musiksmak enligt mig än jag själv) 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

malinhammarskjold.blogg.se

Välkommen, om du känner för att läsa om just Mitt liv!

RSS 2.0