Härskadetvaraenvettigrubrik

Här sitter jag och försöker byta profilbild på bloggen, men blogg.se vill tydligen inte som jag vill. Så jag får väl försöka igen lite senare. Dessutom sitter jag och överväger hurvida jag ska gå till stallet idag eller inte. Solen skiner ju härligt nu, men innan jag är klar i stallet så är det nog redan kallt och mörkt ute. Men å andra sidan så är det ju skönt att gå lite. Får nog ta och fundera lite till på den frågan.
I-landsproblem på högsta nivå det där. 
 
Annars då? Första dagen i skolan på två veckor idag, en lektion. Samma i morgon. Helt okej. 
Tequila fick vila igår igen, kom sent till stallet och då ville hon bara ha sin kvällsmat. Hon skulle förmodligen blivit väldigt irriterad och otrevlig om jag skulle få för mig att gå ut i mörkret och rida då. 
 
Snart kan man ut och galoppera på siljan igen, längtar!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

malinhammarskjold.blogg.se

Välkommen, om du känner för att läsa om just Mitt liv!

RSS 2.0