Cranbourne

Jag är, som de flesta redan vet, framme i Australien. Alla är kanonsnälla och tar jättebra hand om mig. Igår var jag in till stan och fixade bankkonto, stablehand kort, ett möte för att fixa körkort och jag har fått ordning på ett australensiskt nummer nu. Jag kan det inte än, så ni får det senare. Nu är vi nämligen på väg till Cranbourne på trav. Vi har Banker och Ned med oss, en passgångare och en travare. Det är lite annorlunda här nere. Lite mer laid back liksom. I måndags var vi ner till stranden vid havet strax utanför Warrnambool och motionerade några hästar. Solen sken och vi kollade på rockor som låg och vilade i kanten. Senaste dagarna har jag ridit två hästar om dagen. Vilket är kalaskul! Har tyvärr inte så mycket batteri, men nu vet ni att jag lever i alla fall. 
 
Ni får en liten bild på Ned från igår när han laddade upp med en powernap i hagen. 


Kommentarer
Mamam Helena

Tack för rapporten skönt at veta att de tar väl hand om dig.

2015-11-12 @ 13:10:00
Karin

Fixa körkort? Tappat bort ditt eller?

Svar: Absolut inte. Men om jag blir stoppad av någon grinig typ så vill jag inte chansa.
Malin

2015-11-18 @ 19:35:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

malinhammarskjold.blogg.se

Välkommen, om du känner för att läsa om just Mitt liv!

RSS 2.0